Klantenservice

Mocht u een klacht hebben omtrent een ervaring in de webshop komt u er niet uit met de betreffende service afdeling dan kunt u uw klacht schriftelijk zenden aan:

Agropa media en advies
Servicedesk Webshop/ Consumentendesk
Houthaven 26
3351 Papendrecht

U ontvangt dan binnen 14 dagen na ontvangst een inhoudelijke reactie.

Mocht de afhandeling van uw klacht onverhoopt niet naar wens zijn afgehandeld kunt dit melden bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Let op: Neemt u altijd eerst contact op met de betreffende servicedesk. Zij kunnen u wellicht direct van dienst zijn.
Contact

Geeft de informatie hierboven geen antwoord op uw vragen? Neem dan contact op met één van onze medewerkers via 085-1050456

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »